דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צפת - דירות בעיר צפת, תיירות ואטרקציות בצפת 

מאת    [ 02/02/2010 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 5464 פעמים ]

מעבר לכך שהעיר צפת היא העיר הגבוהה ביותר בישראל, היא גם אחת מארבע הערים הקדושות ליהדות בנוסף לירושלים, טבריה וחברון ויש בה עיר עתיקה היסטורית חשובה. גם בעבר וגם כיום צפת נחשבת למרכז רוחני חשוב לעם היהודי וניתן למצוא בה לא מעט אתרים חשובים ליהדות, כמו קברי צדיקים ובתי כנסת עתיקים. צפת נחשבת למוקד חשוב לקבלה, שכן במאה ה-16 התרכזו בה גדולי ההלכה והקבלה וקברו של האר"י שכתב את תורת החן החשובה לקבלה, נמצא בעיר ומהווה מוקד עלייה לרגל.

אנשים רבים מגיעים לעיר צפת מתוך תקווה כי ביקור באתרי הקבורה המקודשים ותפילה ליד קברי צדיקים תמצא להם שידוך מתאים והצלחה בזוגיות. אחד הצדיקים המזוהים ביותר עם מצוות השידוך הוא רבי יהונתן בן עוזיאל, שקברו הממוקם בגיא קסום, הפך לאתר פופולארי ביותר בעיר. הריכוז הגדול ביותר של קברי צדיקים בעיר נמצא בבית העלמין העתיק, בו נמצא קברו של האר"י שנחשב לאחד ממקומות העלייה לרגל החשובים ביותר בייחוד לאוהבי הקבלה. אילו שמעוניינים לערוך סיור של ממש בקברי צדיקים, יכולים לבקר גם בהר מירון הסמוך לעיר, עליו נמצאים קברי צדיקים רבים.

תיירים רבים נוהגים להגיע לצפת גם בגלל האומנות המיוחדת שבה ואלו שמבקרים בעיר בפעם הראשונה יגלו כי העיר מכילה מספר לא קטן של מוזיאונים וגלריות לאומנות. לא מעט ציירים בעלי חשיבות רבה התגוררו ומתגוררים בעיר, בייחוד בקריית האמנים המיוחדת שהוקמה במקום שבו שכן כפר ערבי והחל משנת 1948 מתגוררים במקום אמנים רבים מכל התחומים. הכפר נשמר בצורתו המקורית והוא כולל חצרות פנימיות קסומות, גלריות פרטיות ומוזיאונים לאומנות.

העיר צפת מציעה לא מעט מוזיאונים מיוחדים כמו מוזיאון התנ"ך שממוקם במבנה עתיק ומציג כמה מאות יצירות של האמן פיליפ רטנר בנושא סיפורי התנ"ך. מוזיאון אחד שמושך אליו כמעט כל תייר שמגיע לעיר הוא מוזיאון בית המאירי שאוסף פריטים רבים בנושא הישוב היהודי בצפת. ביקור מומלץ במיוחד הוא בגן הפסלים בעיר, שבו פסלים של האמן וויקטור הלוואני שאף מתגורר בעיר העתיקה של צפת. בתוך גן הפסלים ניתן למצוא את מוזיאון הבובות המיוחד שמציג מבחר גדול של בובות חרסינה ייחודיות.

עקב האטרקציות הרבות שמציעה העיר צפת ומוקדי התיירות שמקיפים אותה כמו הכינרת, הר מירון, ראש פינה ועוד ניתן למצוא מגוון מקומות לינה, בתי מלון צימרים ועוד. מרבית הצימרים המוצעים בעיר מספקים אווירה קסומה וסודית ונמצאים בתוך בתים עתיקים ומיוחדים, כאשר לא מעט אמנים מקריית האמנים מציעים צימרים באווירה אומנותית, שנמצאים בתוך חצרות פנימיות בתוך העיר העתיקה. העיר מציעה גם לא מעט בתי מלון שגם חלקם באווירה היסטורית עתיקה ולאילו המעוניינים למצוא דירה בצפת או דירה בצפון לתקופה ארוכה יותר, עומדות דירות להשכרה במחירים נמוכים יחסית.

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - קידום אתרים מקצועי, שיווק באינטרנט.


כתבה על העיר צפת, מה יש בעיר צפת, האטרקציות, דירות ונדל"ן, צימרים.


למציאת דירה בצפת: http://www.eco-homes.co.il הכנסו ומיצאו את הדירה שלכם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב